تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

به وب - بهترین وبسایت دانلود کتابهای صوتی و محصولات متنوع

دانلود کتابهای صوتی تاریخی، رمان ها و داستان های صوتی و اجناس و محصولات متنوع در www.BehWeb.ir (شما فقط در سایت به وب میتوانید پس از پرداخت هزینه، فایلهای کتابهای صوتی را در کامپیوتر و موبایل و ... ذخیره کنید و بدون مراجعه به سایت آنها را گوش کنید)


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 236
  • بازدید دیروز : 351
  • بازدید کل : 1312110

دانلود کتاب صوتی تاریخ تمدن ویل دورانت (جلد دهم)، روسو و انقلاب (شامل دو بخش)


دانلود کتاب صوتی تاریخ تمدن ویل دورانت (جلد دهم)، روسو و انقلاب (شامل دو بخش)

دانلود جلد دهم از مجموعه یازده جلدی کتاب صوتی تاریخ تمدن (شامل دو بخش)
نویسنده : ویل دورانت با همکاری همسرش آریل دورانت
زمان کلی این کتاب صوتی 94 ساعت می باشد و حجم فایلها در مجموع 1220 مگابایت

از محاسن این کتاب صوتی این است که همه 94 ساعت آن به صورت 188 فایل مجزای صوتی نیم ساعته می باشد. شما می توانید یک یا دو فایل را امروز گوش کنید و فردا به سراغ فایل شماره بعدی بروید. به عنوان تجربه شخصی با کتابهای صوتی که کل کتاب در یک فایل 10 ساعته یا ساعات زیاد هستند مشکل دارم چون وقتی از یک قسمتی آنرا قطع می کنم چند روز بعد پیدا کردن دقیق آن زمان کتاب صوتی برایم مشکل است.

شاید اگر قرار باشد برای معلومات عمومی یک کتاب را توصیه کنیم آن تاریخ تمدن نوشته ویل دورانت است که تمدن جهان را در 11 جلد با تمام جزئیات و ریز به ریز بازگو می کند.

این کتاب در بسیاری از کتب تاریخی جهان مرجع و رفرنس میباشد و.براستی بعد گذشت چندین دهه از نوشتن و چاپ کتاب تاریخ تمدن اثر ویل دورانت و بارها ترجمه و چاپ به اکثر زبانهای دنیا باز این کتاب پرطرفدار و پر فروش است و برای علاقه مندان تاریخ از دانشجو تا محقق و پژوهشگر و مجموعه دار خرید و مطالعه مجموعه کتاب تاریخ تمدن بسیاری مهم و ارزشمند است.باری تاریخ تمدن ویل دورانت در ایران نیز بسیار مورد پسند و پر طرفدارست.

نکته مهم : دوره تاریخ تمدن ویل دورانت را در بازار به مجموعه یازده جلدی کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت یا مجموعه سیزده جلدی کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت میشناسند.دلیل این اختلاف تعداد جلد و مجلد است.از آنجا که مجموعه کتاب تاریخ تمدن یازده جلد دارد و دو جلد یعنی جلد چهار و جلد ده دو بخشی است تعداد مجلدات کتااب تاریخ تمدن ویل دورانت سیزده مجلد میشود حال اینکه فهرستیم دارد که با این وجود چهارده جلد میشود.بنابراین اگر قصد خرید دوره تاریخ تمدن ویل دورانت یا خرید مجموعه کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت را داشته و با جمله کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت یازده جلدی یا کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت سیزده جلدی یا چهار جلدی را شنیدید، بدانید همه یک مجموعه یکسان است و همه اینها یکی است

تاریخ تمدن ، تاریخ جهان را آغاز و حتی پیش از تاریخ تا قرون نزدیک مورد بررسی قرار داده همینطور تاریخچه مکاتب فکری جهان. ادیان مختلف و ابعاد مختلف آن را هم مورد واکاوی قرار می دهد .

جلد دهم کتاب صوتی تاریخ تمدن، روسو و انقلاب :
جلد دهم کتاب تاریخ تمدن با نام روسو و انقلاب شامل دو بخش است :
بخش اول : جلد دهم تاریخ تمدن ویل دورانت در دو بخش به گزارش و تحلیل تاریخ انقلاب فرانسه (زمینه‌ها و چگونگی بروز انقلاب فرانسه، و تحولات اروپا در حدود 33سال پرحادثه، یعنی سال 1756تا 1789) اختصاص دارد .بخش اول این جلد (کتاب حاضر) شامل "کتاب‌های اول تا چهارم و مشتمل بر نوزده فصل است" :کتاب اول "با عنوان "پیش درآمد "از دو فصل" :رو سوی سرگردان "(شرح زندگی، افکار و آثار ژان ژاک روسو) و "جنگ هفت ساله " ( 1756 1763م) تشکیل شده است
." کتاب دوم "که "فرانسه قبل از طوفان "نام گرفته مروری است بر حوادث فرانسه از سال 1757تا 1774، به ویژه تاثیر اندیشه‌ها و افکار ولتر و روسو، همچنین سرنوشت روسو که از شش فصل تشکیل شده است .در "کتاب سوم "که "جنوب کاتالویک "نام دارد، طی هفت فصل، تحولات سال‌های 1715تا 1789در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و به طور کلی جنوب اروپا تجزیه و تحلیل می‌شود" .کتاب چهارم "که "اسلام و شرق اسلاوی "نام گرفته شامل سه فصل و دربردارنده اوضاع سرزمین‌های شرق اروپا، به ویژه قلمروهای مسلمانان (شامل افریقا. ترکان و ایران) و روسیه و لهستان در فاصله سال‌های 1715تا 1796است .این "کتاب "با عکس‌هایی از چهره‌های مشهور و آثار برجسته علمی و هنری دوران مورد بحث همراه شده با یادداشت‌های نویسنده به انگلیس پایان می‌پذیرد

بخش دوم : در بخش دوم جلد دهم تاریخ تمدن ویل دورانت ")روسو و انقلاب ("دنباله تحولات و حوادث اروپا در فاصله 33ساله پس از جنگ‌های هفت ساله تا انقلاب کبیر فرانسه بازگو می‌شود و طی آن اوضاع کشورهای شمال اروپا، انگلستان و فرانسه در سه بخش اصلی ")کتاب ("بررسی و تحلیل می‌گردد"
. کتاب اول "درباره تحولات مهم کشورهای پروتستان و شمال اروپا (به ویژه آلمان) از 1756تا 1789(سال انقلاب کبیر فرانسه) است که از هفت فصل با این عناوین تشکیل شده است1 : آلمان عهد فردریک. 2 کانت، 3 راه‌های وایمار، 4 شکفتگی و ایمار، 5 گوته، پیر دیر، 6 یهودیان، 7 از ژنو تا استکهلم" .کتاب دوم "با عنوان "انگلستان جانسن " تحلیلی است از اوضاع انگلستان در فاصله سال‌های 1756تا 1789در هفت فصل با این عناوین1 : انقلاب صنعتی، 2 نمایش‌نامه سیاسی، 3 مردم انگلستان. 4 عصر رنلدز، 5 همسایگان انگلستان، 6 صحنه ادبی، 7 سمیوئل جانسن .آخرین بخش جلد دهم به گزارش آخرین مراحل سقوط فرانسه فئودال و پیروزی انقلاب، از 1774تا 1789مربوط می‌شود .این جلد نیز با عکس‌هایی از اشخاص، بناها و آثار هنری مربوط به دوران مورد بحث آغاز شده و با کتاب‌نامه متن انگلیسی، یادداشت‌های نویسنده به انگلیسی و نمایه مفصل و کامل اسامی به پایان می‌رسد .

عناوین مجلدهای مجموعه 11 جلدی تاریخ تمدن نوشته ویل دورانت به ترتیب زیر است که کتابهای صوتی هر یازده جلد آن در سایت به وب موجود است :
جلد اول : مشرق زمین گهواره تمدن
جلد دوم : یونان باستان
جلد سوم : قیصر و مسیح
جلد چهارم : عصر ایمان
جلد پنجم : رنسانس
جلد ششم : اصلاح دینی

جلد هفتم : آغاز عصر خرد
جلد هشتم : عصر لویی چهاردهم
جلد نهم : عصر ولتر
جلد دهم : روسو و انقلاب
جلد یازدهم : عصر ناپلئون


مبلغ واقعی 62,339 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 49,871 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1115

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود خلاصه کتاب رفتار سازمانی نوشته مورهد و گریفین (به صورت وورد با فرمت docx)
  • فیلم آموزش افزایش شانس ثبت نام خرید خودروهای بهمن موتور و سایر شرکت های خودروسازی
  • دانلود کتاب صوتی جنایت و مکافات نوشته فئودور داستایوفسکی
  • دانلود کتاب صوتی ابله نوشته فئودور داستایوفسکی
  • دانلود کتاب صوتی نه مرد موفق و نود رمز موفقیت
  • دانلود کتاب صوتی هیچ دوستی به جز کوهستان
  • کتاب صوتی آگاهی و مایا از رابرت آدامز
  • دانلود رایگان کتاب صوتی 7 جلدی من دیگر ما(عباسی ولدی)
  • کتاب صوتی نظریه های شخصیت از دوآن شولتز و سیدنی آلن شولتس
  • دانلود کتاب صوتی برادران کارامازوف (جلد اول و دوم بصورت کامل)
  • تابلو فرش دستباف سبد گل عرضی با امضاء مرتضوی - چله ابریشم تبریز
  • دوربین شکاری کوچک تک چشمی تلسکوپی با بزرگنمایی 8 برابر (8×20)
  • گنجینه کتابهای صوتی تاریخی به زبان فارسی در 16 DVD
  • آموزش باغبانی و پرورش گل و گیاه آپارتمانی - 2DVD
  • آموزش تصویری و گام به گام تزیین، طراحی و چیدن سفره هفت سین

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "به وب - بهترین وبسایت دانلود کتابهای صوتی و محصولات متنوع" می باشد