تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

به وب - بهترین وبسایت دانلود کتابهای صوتی و محصولات متنوع

دانلود کتابهای صوتی تاریخی، رمان ها و داستان های صوتی و اجناس و محصولات متنوع در www.BehWeb.ir (شما فقط در سایت به وب میتوانید پس از پرداخت هزینه، فایلهای کتابهای صوتی را در کامپیوتر و موبایل و ... ذخیره کنید و بدون مراجعه به سایت آنها را گوش کنید)


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 187
  • بازدید دیروز : 1087
  • بازدید کل : 1296541

دانلود کتاب صوتی تدی از مجموعه دلتنگیهای خیابان چهل و هشتم نوشته جی دی سلینجر


دانلود کتاب صوتی تدی از مجموعه دلتنگیهای خیابان چهل و هشتم نوشته جی دی سلینجر

دانلود کتاب صوتی تدی
نویسنده : جروم دیوید سلینجر
از مجموعه دلتنگیهای خیابان چهل و هشتم ترجمه احمد گلشیری
زمان کلی این کتاب صوتی 1 ساعت و 25 دقیقه می باشد و حجم فایل 28 مگابایت

جنگ که تمام شود ادبیات است که به ما کمک می‌کند نا آن را تمام و کمال حس کنیم. اگر ادبیات جنگ را بررسی کنیم می‌توانیم نتیجه بگیریم که بیشتر نویسندگان ادبیات جنگ، شرکت کنندگان سابق آن هستند که می خواهند تجربه خود را به شکلی مستند مکتوب یا در پس قصه‌هایی تلخ و شیرین روایت کنند و از این طریق بگویند که آثار جنگ چقدر می‌تواند بر روحیات و رفتار آدمی تاثیر بگذارد. کتاب دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم مجموعه داستان‌های کوتاهی از جی.دی سالینجر است که به جنگ و تبعات آن اشاره دارد.

تدی یکی از داستان‌های مجموعه نه داستان نوشته جروم دیوید سلینجر است که در ایران به نام دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم منتشر شده است. این داستان درباره پسری به نام تدی است که در حال بازگشت از انگلستان است.
پسر کوچکی به نام تدی با وجود سن کم، اندیشه هایی فلسفی و ماورایی دارد. او در روی یک کشتی، همراه با پدر و مادر و خواهر کوچکترش، در حال طی کردن یک سفر طولانی است. در این سفر او با اندیشمندان گوناگونی ملاقات میکند و آنها از او سئوالات فلسفی میکنند.

در پاسخ به یکی از این سئوالات، تدی از زمان پایان زندگی آنها حرف میزند و این سخن او سبب میشود که آنها گمان کنند او در حال پیشگویی است و...

نگاهی به داستان‌های کتاب دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم :
یک روز خوش برای موز ماهی: سیمور گلاس بعد از جنگ دچار یک بیماری روانی شده است. او با همسرش که تازه باهم نامزد شده‌اند به تعطیلات رفته‌اند تا شرایط را تغییر دهند اما سیمور با دختربچه‌ای در ساحل آشنا می‌شود و رازهایی را با او در میان می‌گذارد.

عمو ویگیلی در کانه تی کت: مری جین و اِلویز دو دوست قدیمی هستند که بعد از مدت‌ها با هم در کانه تی کت دیدار می‌کنند و درباره‌ی روزهای قدیم سرخوردگی، جوانی، ناامنی، عشق و... باهم صحبت می‌کنند.

پیش از جنگ با اسکیموها: جینی و سلنا دو رقیب در بازی تنیس هستند و جینی با بردار سلنا ملاقاتی دارد. برادر سِلِنا از جنگ با اسکیموها خبر می‌دهد.

مرد خندان: پسربچه‌ای در آستانه‌ی نوجوانی است و حالا قصه‌ی عشقی نافرجام مربی ورزشی‌شان را روایت می‌کند.

انعکاس آفتاب بر تخته‌های بارانداز: لایانل کودک چهار ساله‌ای است که رفتارهای عجیب و غریبی دارد. او گاهی از خانه فرار می‌کند و به انزوا پناه می‌برد اما مادر می‌داند چطور او را به خانه برگرداند.

تقدیم به ازمه با عشق و نکبت: یک سرباز آمریکایی با خواهر و برادری به اسم ازمی و چارلز ملاقات می‌کند. سرباز و ازمی قرار می‌گذارند گاهی باهم نامه‌نگاری کنند و سرباز قول می‌دهد به احترام ازمی برایش داستانی بنویسد.

دهانم زیبا و چشمانم سبز: دو دوست وکیل نیمه شب تلفنی باهم صحبت می‌کنند. همسر یکی از آن‌ها هنوز از مهمانی برنگشته است.

دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم: جوان با استعداد و در عین حال خوش ذوقی بعد از نه سال زندگی در پاریس به نیویورک برگشته است. او می‌خواهد به مونترال نقل مکان ‌کند تا مربی آکادمی هنر شود. اما برای انجام این کاراحساس می کند که مجبور است اعتبار خود را با یک رابطه عجیب با پیکاسو به دست بیاورد.

تدی: تدی پسربچه‌ی ده ساله‌ی نابغه و باهوشی است که با خانواده‌ی خود در کشتی مسافربری در حال برگشت از انگلستان هستند. تدی در کشتی با مردی درباره‌ی دین فلسفه، مرگ و خدا صحبت می‌کند.


مبلغ قابل پرداخت 4,245 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1705

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود خلاصه کتاب رفتار سازمانی نوشته مورهد و گریفین (به صورت وورد با فرمت docx)
  • فیلم آموزش افزایش شانس ثبت نام خرید خودروهای بهمن موتور و سایر شرکت های خودروسازی
  • دانلود کتاب صوتی جنایت و مکافات نوشته فئودور داستایوفسکی
  • دانلود کتاب صوتی ابله نوشته فئودور داستایوفسکی
  • دانلود کتاب صوتی نه مرد موفق و نود رمز موفقیت
  • دانلود تقویم نجومی 1403 منجم باشی
  • فلزکاری در دوران ساسانیان
  • هنر نمدمالی
  • هنر قلمزنی
  • هنر مرصع کاری
  • تابلو فرش دستباف سبد گل عرضی با امضاء مرتضوی - چله ابریشم تبریز
  • دوربین شکاری کوچک تک چشمی تلسکوپی با بزرگنمایی 8 برابر (8×20)
  • گنجینه کتابهای صوتی تاریخی به زبان فارسی در 16 DVD
  • آموزش باغبانی و پرورش گل و گیاه آپارتمانی - 2DVD
  • آموزش تصویری و گام به گام تزیین، طراحی و چیدن سفره هفت سین

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "به وب - بهترین وبسایت دانلود کتابهای صوتی و محصولات متنوع" می باشد